ការចេញផ្សាយចុងក្រោយមួយរបស់ Brand Finance Global 500
ដែលកំណត់ចំណាត់ថ្នាក់ម៉ាកសញ្ញាមានតម្លៃជាងគេក្នុងលោក
បានបង្ហាញថា Google បានឡើងឈរលេខមួយ ដោយទម្លាក់ Apple
ទៅតំណែងលេខពីរវិញ
បន្ទាប់ពីឈរលើតំណែងកំពូលប្រាំឆ្នាំជាប់គ្នា។
Apple បានឈរតំណែងកំពូលចាប់តាំងពីឆ្នាំ ២០១២ ដោយឥទ្ធិពលនៃវិស័យស្មាតហ្វូន និង Tablet ដែលជួយឲ្យតម្លៃនៃម៉ាកសញ្ញារបស់ក្រុមហ៊ុនកើនឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ដោយឡែកឆ្នាំ ២០១៧ នេះ Brand Finance បានឲ្យដឹងតម្លៃម៉ាករបស់ Apple បានធ្លាក់ចុះ ២៧% ធៀបនឹងឆ្នាំមុន។ ចំណែកតម្លៃម៉ាកសញ្ញា Google ឯណោះវិញឃើញថាមានការកើនឡើង ២៤% ធៀបនឹងឆ្នាំមុនឈរនៅតំណែងលេខមួយ ស្របពេលដែល Amazon ឈរនៅតំណែងលេខ ៣ ដដែល៕
ប្រភព៖ WorldTrademarkReview ប្រែសម្រួល៖ សុខហេង
Apple បានឈរតំណែងកំពូលចាប់តាំងពីឆ្នាំ ២០១២ ដោយឥទ្ធិពលនៃវិស័យស្មាតហ្វូន និង Tablet ដែលជួយឲ្យតម្លៃនៃម៉ាកសញ្ញារបស់ក្រុមហ៊ុនកើនឡើងជារៀងរាល់ឆ្នាំ។ ដោយឡែកឆ្នាំ ២០១៧ នេះ Brand Finance បានឲ្យដឹងតម្លៃម៉ាករបស់ Apple បានធ្លាក់ចុះ ២៧% ធៀបនឹងឆ្នាំមុន។ ចំណែកតម្លៃម៉ាកសញ្ញា Google ឯណោះវិញឃើញថាមានការកើនឡើង ២៤% ធៀបនឹងឆ្នាំមុនឈរនៅតំណែងលេខមួយ ស្របពេលដែល Amazon ឈរនៅតំណែងលេខ ៣ ដដែល៕
ប្រភព៖ WorldTrademarkReview ប្រែសម្រួល៖ សុខហេង
0 comments:
Post a Comment